Home » » जीवन काँडा कि फूल-झमक

जीवन काँडा कि फूल-झमक


साहित्यकार झमक घिमिरेको नाम नेपाली साहित्यको क्षेत्रमा निक्कै आदरका साथ लिइन्छ उहाँको आत्मपरक निबन्ध संग्रहजीवन काँडा कि फूलनामक कृतिले यस वर्षको मदन पुरस्कार प्राप्त गरेपछि झमकको चर्चा झन चुलिएको गत विहिवार मदन पुरस्कार गुठीले उहाँलाई दुई लाख राशीको मदन पुरस्कार प्रदान -यो
प्रतिमस्तिष्कको रोगका कारण बोल्न नसक्ने साहित्यकार झमक देब्रे खुट्टाका दुई औलाले लेखेर नै साहित्य सिर्जना गर्नुहुन्छ १५ वर्षको उमेरदेखि साहित्य सिर्जनामा लागेकी ३१ बर्षिय साहित्यकार झमक घिमिरेका यसअघि नै आधा दर्जनभन्दा धेरै साहित्यिक कृति प्रकाशित छन्
पारिजात पछि मदन पुरस्कार पाउने दोश्रो महिला श्रष्टा झमक घिमिरेसँग उज्यालो अनलाइनका लागि रविराज बरालले गरेको कुराकानी
मदन पुस्कार ग्रहण गरेपछिको अनुभूति ?
दबिएको आवाजको एउटा सारपूर्ण मुल्याकंन भएजस्तो लागेको आमालेतिमीले नोबेल पुरस्कार पायौभन्नुभयो निक्कै खुसी छु
मदन पुरस्कार पाएपछि त्यस अघिको फरक ?
त्यस्तो खासै केही छैन सयौँ फोन आउँछन् शुभकामना दिने पनि उत्तिकै चारैतिर पहिले भन्दा धेरै चर्चा भएको जिम्मेवारी बढेको महसुस भएको
यो पुरस्कार पाउँछु भन्ने लाग्थ्यो ?
त्यस्तो खास मैले नै पाउनुपर्छ भन्ने दावा मैले कहिल्यै गरिन तर मलाई पनि योग्य छु मेरो लेखन पनि योग्य भन्ने चाहिं लाग्थ्यो के कारणले यो पुरस्कार मलाई दिने निर्णय गरियो त्यो मलाई थाहा छैन तर जीवनको वास्तविक साहित्य पनि पुरस्कृत हुँदो रहेछ भन्ने पुष्टी भएको
जीवन काँडा कि फूललेख्न तपाईंलाई के ले प्रेरित गर्यो ?

मैले भन्दा पनि बढी अपमान मेरी आमाले खप्नुभयो जन्मिएपछि कतिपयले   आमाको पापको कारणले यस्तो सन्तान जन्मेको भने रे आमा पछिसम्म पनि रुनुहुन्थ्यो ति दिन सम्झेर आमालाई केही गरेर देखाउँछु भन्ने लाग्थ्यो सायद आँफैभित्रको पीडाले पो प्रेरित गरेछ की ?
मदन पुरस्कारले मोफसललाई भेदभाव गर्छ भनिन्छ नी ?
मलाई त्यस्तो लाग्दैन यसअघि नै कृष्ण धरावासीले यो पुरस्कार पाउनुभएको थियो उहाँ पनि मोफसलमा बसेर लेखेर नै चर्चा कमाएको श्रष्टा हो नि काम गर्नेलाई भौगोलिक सीमाले छेक्छ जस्तो मलाई लाग्दैन
जीवन काँडा कि फूलछोटकारीमा के हो ?
मैले भोगेको जीवन अनुभूति अपांग भएर समाजमा पाएको पीडाको कथा कष्ट पीडालाई हाँसीहाँसी रमाएर सहनेहरुको कथा काँडालाई फूलमा बदल्ने सबैको अनुभूति हो यो
कस्तो परिस्थिति समयमा साहित्य सिर्जना गर्न रुचाउनुहुन्छ ?
समय परिस्थिति त्यस्तो कुरा रहेछ जुन मान्छेले जीवन बाँच्दै जान्छ, स्वत निर्माण हुँदै जाँदो रहेछ मलाई यही समय भन्ने छैन निकै दुखेको बेला अनि सञ्चो भएको बेला बढी लेख्छु
तपाईको प्रेरणाको श्रोत ?
झमकको जीवनका वरिपरि रहने पात्रहरु अनि मेरा प्रिय पाठकहरु
मदन पुरस्कार पाएपछिका कुनै नयाँ योजना ?
लेख्ने मान्छे, लेखि नै रहन्छु एक चोटी पाउने यो फूल जस्तो जीवन पाठकहरुका लागि समर्पित गर्ने छु
Share this article :

1 comments:

Post a Comment

Recent Posts

पुराना पोस्टहरु

Nepali Date Convertor

 
Support : FOOT1 | FOOT2 | FOOT3 | FOOT4 | FOOT5 | FOOT6 | FOOT7
Copyright © 2011. Gaurab Shrestha | गौरब श्रेष्ठ - All Rights Reserved
Blog Design by Gaurab Shrestha Helped by Ram Sharan Shrestha
Proudly powered by BLOGGER